antidepresan kullanımının yan etkileri

uye
ceydaarbag
24.01.2012 12:15

Durum : Kapalı (27.01.2012 10:00)
nur hanım 
1 yılı aşkın süredir günde tek doz 20 mg cipram kullanıyorum bi kaç kere bıraktım ama olumlu etkileri daha yüksek olduğu için geri döndüm hep şuanda kullanmaya devam ediyorum ama ciddi bir libido sorunum var ilaç konusunda tek sıkıntım bu sırf bu yüzdende ilacı bırakmak istemiyorum. 
konuyla ilgili tavsiyenizi bekliyorum. 
şimdiden teşekkürler
ceyda 

Cevaplar

uzman
Nur Aydoğan
27.01.2012 10:00
Selamlar,
Öncelikle cinsel istekle ilgili sıkıntılarınız sadece ilaçtan kaynaklanmıyor olabilir.Altta yatan nedenleri bulup, ona yönelik tedavi girişimlerine ihtiyaç var diye düşünüyorum. Çözümlenmemiş geçmiş yaşantılar problem oluşturuyor olabilir. Psikoterapiyle çok rahat aşabilirsiniz bu durumu. Psikoterapi eğitimi almış bir psikologtan yüzyüze psikoterapi almanızı öneririm. Sağlıklı günler dilerim.